בניית אתר אינטרנט– הפחד והניצחון

בניית אתר אינטרנט

עולם המחשבים נחלק לשני סוגים: אלו שאוהבים את עולם המחשוב ואלה שפוחדים ממנו.

אני משתייכת לאלו שפוחדים ממנו. מעולם לא אהבתי את הישיבה על המחשב ואת הניסיונות הכושלים של לבנות אתר אינטרנט. לקראת פתיחת העסק שלי החלטתי שאני הולכת להיכנס ראש בראש עם הפחד הזה של בניית אתר אינטרנט ולא יעזור בית דין. קבעתי עם חבר יקר שישב איתי וילמד אותי את כל הנושא של איך מבצעים בניית אתר אינטרנט. כאשר מדובר על אתר אינטרנט אשר אמור להיות מוכוון למכירות יש אופן מסוים שכדאי לבנות אותו לעומת בניית אתר אינטרנט לבד שעוסק בכלל בתוכן.

העצמאות הנרכשת בבניית אתר אינטרנט

החשיבות של בניית אתר אינטרנט היא גם בנושא של למידת תחום חדש ועשיר ובעיקר בנושא של העצמאות שנוצרת כאשר לומדים להסתדר לבד ולא נבהלים מאתגרים חדשים או מכישלונות לאורך הדרך. צריך לזכור שכמו כל דבר, בהתחלה זה מאוד קשה ולא פשוט אבל ככל שמתנסים בזה יותר אפשר להצליח יותר. ולכן גם כאשר בער בי רצון עז לבנות אתר אינטרנט הבנתי שעם התמדה ושקידה על כך אני אצליח לבנות אתר אינטרנט בכוחות עצמי גם אם ברגע זה זה מרגיש לי עדיין קצת מפחיד או לא קל, בהמשך בוודאי אני אצליח להתמודד.

נדרשת חשיבה מוקדמת לפניי הקמת האתר

החוכמה היא לא לפחד לנסות. ככל שמנסים יותר כך יש יותר סיכויים להצליח. צריך לבוא עם הרבה סבלנות וכוונה טובה ואז אפשר לטעות ולנסות שוב בלי כל מיני ביקורות ושיפוט מיותרים. אחרי שהחלטתי שאני רוצה לנסות את העולם של בניית אתר אינטרנט  אז לקחתי לעצמי מורה מתאים ואז הליך הלמידה פחות מפחיד ומאיים. אין למידה טובה מאשר התנסות. כל עוד מדובר על התנסות חיובית כאשר יש מישהו שחונך אותנו לתוך ההתנסות אז היא ממש מבורכת. בחירת איש מקצוע מנווט לתחום זה של בניית אתרים זהו המהלך החכם ביותר לעשות, משום שכך לומדים לבנות את האתר בצורה נכונה ללא בעיות כלשהם. צריך לשנות את החשיבה על פחדים של בניית אתר אינטרנט לכזו שאומרת שלא מדובר בכישלון ככל שמשהו לא מצליח אלא מדובר בשיעור. ככל שתופסים את ההתנסות ברוב חיובי אפשר להתמודד עם כל מה שקורה בדרך באופן חיובי יותר.

אפשר גם לבד

בניית אתר אינטרנט יכולה להיות חוויה מעצימה למי שרוצה לנסות להתמודד עם הקשיים שלה עם העולם הטכני והמחשוב. בדרך כלל בנות שונאות את זה ומעדיפות שמישהו אחר ידאג לזה. ברגע שמתמודדים עם הפחד הכל הופך להרבה יותר פשוט. וכמובן שכאשר מתגברים על אותו פחד מבינים שבניית אתר אינטרנט זהו דבר שניתן לעשות לבד ובאופן עצמאי וכל אשר נצרך זה להבין את התהליך של אופן בניית אתר, וכיצד יש לבנות אותו בצורה נכונה על מנת שיפעל כראוי וכנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top