המתאמנים שלכם צריכים אפליקציה לחדר כושר

אישה מרימה משקולת כבדה בחדר כושר

רוצים לעודד את המתאמנים לחדש את ההרשמה, להעניק להם מוטיבציה להגיע לשיעורים ולחזק איתם את הקשר? אפליקציה לחדר כושר היא בדיוק הפתרון שחיפשתם. כך תהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מהעסק

בחור בחדר כושר מסתכל בטלפון

רבים מאיתנו מנסים להתאמן בקביעות בשעות הפנאי, וחלק לא מבוטל נרשם לחדרי הכושר השונים. אלא שבין הרצון לתוצאות עומדים מכשולים שעלולים לאכזב את המתאמן הממוצע ולגרום לו לבטל את המינוי. אם אתם מעוניינים להקטין את אחוז המבטלים וליצור מערכת יחסים משמעותית וארוכת טווח עם המתאמנים שלכם, אפליקציה לחדר כושר יכולה להיות בדיוק מה שחיפשתם.

פיזיקל – עוזרים למתאמנים להגיע לתוצאות

פיזיקל מציעה מגוון פתרונות לעסקים בעולמות הכושר, שמשמשים את בעלי העסק, העובדים והמתאמנים עצמם. חדרי כושר שרשומים לשירותים של פיזיקל יכולים להציע למתאמנים שלהם להקים אזור אישי באפליקציה ייעודית, בו הם יוכלו לעקוב אחר ההתקדמות שלהם. בנוסף, האפליקציה תציג להם את לוח השיעורים, תאפשר להירשם לשיעורים שמחייבים הרשמה מוקדמת ותקפיץ הודעות רלוונטיות ועדכונים מטעם מכון הכושר. 

זה כמובן לא הכול. פיזיקל מאפשרת לכם גם לבנות מתחם קניות באפליקציה, שבה יוכלו המתאמנים שלכם לרכוש מוצרים, לשלם בעבור אימונים שעלותם אינה נכללת במסגרת המינוי החודשי ועוד. כך שמתאמן שרצה להגיע מוכן לשיעור ולא לבזבז זמן על התשלום, יוכל לעשות את זה בכמה צעדים פשוטים. מי שנוטה לשכוח את הצ'יפ הנדרש לצורך כניסה, יוכל להשתמש בקוד QR שזמין אף הוא באמצעות האפליקציה. פיזיקל מאפשרת ליצור כניסות באמצעות סריקות הקוד לא רק עבור מנויים קבועים אלא גם עבור כניסות חד פעמיות. אז אם אתם רוצים לאפשר למתעניינים להרגיש בבית כבר מהרגע הראשון, עם פיזיקל זה אפשרי.

הרשמה, שיבוץ מאמנים וניהול עובדים

ומה לגבי ההרשמה וההתנהלות היומיומית? פיזיקל יכולה ללוות אתכם לאורך מגוון מטלות, ולהפוך אותן להרבה יותר ידידותיות וחסכוניות בזמן. בין אם מדובר בסריקת ניירת, חתימה דיגיטלית על מסמכים, שיבוץ מאמנים לשיעורים ועוד. אז אם חיפשתם אפליקציה לחדר כושר שמציעה מעטפת שלמה לעסק שלכם, הפתרונות של פיזיקל מחכים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top