פלטפורמות לבניית חנות באינטרנט

פלטפורמות לבניית חנות

אט אט אנו מתחילים לראות כי יותר ויותר אנשים החלו להקים חנות וירטואלית ברשת. חנות וירטואלית יכולה להקרא גם חנות מקוונת או חנות אינטרנטית. לא משנה מה שמה, היא מכוונת לאותה מטרה – לספק לגולשים אלטרנטיבה אופטימלית לרכישת מוצרים ממגוון תחומים.

אתרי מכירות אונליין מספקים למעשה נוחות רבה ברכישת מוצרים, אשר אותם ניתן לרכוש גם בחנויות הפיזיות שקיימות. הגולשים, אשר מחפשים חוויית קניה יעילה, זמינה ומידית, משתמשים רבות בחנויות הווירטואליות הללו, אשר עונות להם על כל הצרכים.

מכיוון שהחנות הווירטואלית החלה להשתלט על עולם האינטרנט, הקמת חנות וירטואלית הפכה להיות פעולה קלילה ביותר ובעיקר נגישה לכלל הציבור הרחב. כלומר, היום כל מי שרוצה ומעוניין בכך יכול להקים חנות וירטואלית באופן עצמאי, והכל הכל – בזכות מדריכים רבים הנמצאים באתרי האינטרנט השונים.

אם כן, במידה ויש לכם איזה שהוא רעיון מפציץ ומקורי לסגנון חנות וירטואלית, אם יש לכם מעט חוש טכני ויכולת שיווק טובה ואתם מחפשים השלמת הכנסה, או אם אתם בעלי חנות פיזית קיימת ומעוניינים להקים לה סניף נוסף ברחבי האינטרנט – כנראה שתיהיו מעוניינים ביותר בהקמת חנות וירטואלית.

עם זאת, הדבר הראשון שיש לדעת בכל הקשור להקמת חנות אינטרנטית הפלטפורמה שעליה כדאי ומומלץ להקים את החנות. תחילה, חשוב לדעת כי יש שתי אופציות של פלטפורמות אתרים: פלטפורמות סגורות, ופלטפורמות פתוחות.

ecommerce
בקרוב זה מתחיל גם אצלכם

מהן הפלטפורמות סגורות?

פלטפורמות אלה הינן למעשה מערכות ממוחשבות של חברות מסחריות שאותן תוכלו לקבל עבור תשלום חודשי. המערכות הנמצאות בתוך הפלטפורמות כוללות מערכת המסייעת לבניית אתר נוח וידידותי למשתמש, ובכללי – מספקת לבעל החנות את כל המרכיבים הדרושים לו להקמת חנות וירטואלית מוצלחת ורווחית הכוללת גם מערכות סליקה.

היתרון הגדול בפלטפורמות סגורות הינו המהירות הגדולה בה ניתן להקים את אתר המכירות, והאפשרות שאפשר לבצע את הפעולות הללו ללא כל עזרה מבעלי מקצוע כאלה אחרים. כך שאם אתם ממש חסרי ידע בבניית אתרים, כנראה שהאופציה הזו מומלצת יותר עבורכם. כמו כן, בכל הנוגע לאבטחה, מדובר בפלטפורמה מאובטחת מאוד, כך שהדאגה לכך קטנה, ותוכלו לתת את כולכם לניהול החנות הווירטואלית. עם זאת, שום דבר אינו מושלם, שכן קיימים גם חסרונות לפלטפור

וויקס
לוגו חברת wix

מה זו. אחד החסרונות הוא שברגע שהאתר בנוי וגמור, לא ניתן להעבירו לפלטפורמה אחרת. כלומר, מדובר באתר שיישאר על אותה פלטפורמה סגורה למשך הרבה זמן. קחו בחשבון אם תעדיפו להתחייבות שכזאת, כיוון שכפי שצוין, קיימים בה יתרונות רבים.

כך למשל, מערכת WIX, אשר מהווה כפלטפורמה סגורה לבניית חנות אלקטרונית. בפלטפורמה זו, תוכלו לבנות את האתר שלכם על גבי הפלטפורמה של WIX, באופן אינטראקטיבי ואונליין, על גבי תבניות מוכנות הניתנות לבחירה. מדובר באופציה ידידותית ונוחה במיוחד, אשר תעניק לכם אתר מכירתי בעל עיצוב מקצועי וללא רבב. ללא ספק מדובר בפלטפורמה המתאימה בעיקר לעסקים קטנים ועצמאיים, אשר ממנה תוכלו להפיק רבות עבור החנות האינטרנטית שלכם.

Shopify_Logo
לוגו חברת שופיפיי

מערכת SHOPIFI מתפקדת גם היא כפלטפורמה סגורה, אך מומלצת גם לבניית אתרי מכירות גדולים ומקודמים. הכוונה היא שעל גבי הפלטפורמה הזו, תוכלו להטמיע את המערכת של אנליטיקס (שתורמת לקידום החנות במנועי החיפוש) וכן כלי שיווק ופרסום באינטרנט נוספים אשר יוכלו לתרום רבות לקידום החנות. מעבר לכך, בפלטפורמה זו תוכלו לבחור איזה עיצוב, מקורי ככל שיהיה עבור החנות שלכם (ולא רק על גבי תבניות מוכנות), וכן גולת הכותרת – תוכלו לשכפל את החנות שלכם וליצור חנות נוספת משוכפלת בתוך רשת הפייסבוק.

פלטפורמות המתבססות על מערכת פתוחה נחשבות שונות במקצת: מדובר במערכת חינמית, כאשר בעל העסק יכול לשלוט בה ולבצע בה שינויים כראות עיניו. מערכת זו נחשבת גמישה יותר, וניתן לשנות בה את המבנה, עיצוב, אחסון ועוד. החיסרון המשמעותי לבעל העסק שאינו מבין גדול בתכנות, הינו הצורך לדאוג גם לקנייה של אחסון, אבטחה וגיבויים לאתר. מה שמוביל לעיתים לשימוש במתכנת חיצוני.  

לקיחת הלוואה באינטרנט עבור פתיחת חנות אונליין

help
קבלת עזרה בלחיצה אחת

כדי לפתוח עסק חדש אם זה באינטרנט ואם זה עסק פיזי צריך התחיל עם הון ראשני להשקעה. לרוב בעלי העסקים החדשים לא יהיה תקציב אישי אותו הם יוכלו להשקיע בתפיחת עסק חדש.
כולנו מבינים שעל מנת לעשות כסף צריך כסף. לכן ישנן הלוואות באינטרנט אותן ניתן לקבל באופן מיידי עבור עסקים חדשים ביניהם גם חנויות באונליין.
בהלוואה יש לבדוק את סכומי הריביות ואת אופציות חילוק ההחזרים.
כחלק מתוכנית עסקית יש לחשב את סכום הרווחים אותו ניתן להחזיר כל חודש בעבור ההלאה, הסכום צריך להיות כולל בתוכו את הריבית כמובן.
למעשה זוהי הדרך הבטוחה עם צמצום נזקים בכדי לפתוח את העסק החדש.

חשוב מאד לבצע תוכנית עסקית מפורטת ומדויקת ככל האפשר לפני פתיחת העסק ולקיחת ההלוואה.
יש לקחת בחשבון את כל השירותים שמסביב הכוללים ביניהם שרתים, תשלום חודשי לפלטפורמות , עיצוב גרפי , פרסום ועוד.

קחו את ההלוואה המתאימה לכם לפי התוכנית העסקית ואל תתנו לגורמים חיצוניים להשפיע על שיקול דעתכם.
הלוואה באינטרנט קל לקבל וקל לנהל אך יש לעשות זאת בשיקול דעת ומעקב מתמיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top