פתרון סליקה – לא מה שחשבתם

פתרון סליקה לעסקים קטנים

מי שלא מתעסק בעולם הקמעונאות ככל הנראה לא יכיר את עולם הסליקה לעומק. ככל הנראה הוא או היא יחשבו שכל רכישה שהם מבצעים מתבצעת באמצעות אותו פתרון סליקה ואין חשיבות לאיזה מנגנון סליקה בוחרים לאיזה עסק. בפועל, מדובר על טעות פטלית. הרי פתרון סליקה של עסק קטנטן שמוכר מיץ בשוק אין דינו כדין פתרון סליקה של רשת ביגוד או מזון ענקית אשר מחייבת מאות אלפי שקלים ביום ומבצעת אלפי פעילויות אשראי. ולמה הכוונה?

פתרון סליקה לכל סוג של עסק

כפי שאי אפשר להשוות בין תפוחים לפילים, כך אי אפשר להשוות בין פתרון סליקה של עסק קטנטן של כמה מאות שקלים לעסק גדול אשר מבצע מאות ואלפי חיובי אשראי. לכל אחד מהעסקים האלו יש את הפתרון סליקה שלו. הרעיון הוא שלעסק גדול אשר מבצע הרבה חיובי אשראי צריך פתרון סליקה חזק ועמיד אשר יכול להתמודד עם העברות רבות של כרטיסי אשראי במהלך היום. אומנם הכל אלקטרוני ולכאורה עובד באופן אוטומטי אבל ברגע שמדובר על הרבה ממשקים שצריכים לעבוד יחד בשיתוף פעולה חשוב שיהיה מערכות חזקות ואמינות אחרת עלולים לפגוע בעסק באופן אנוש ולא יהיה אפשר לתקן.

על מה חשוב להקפיד כאשר מחפשים מכשיר סליקה לעסק?

ראשית יש לבצע אפיון של העסק – הא מדובר בעסק קטן או עסק גדול, האם הוא צריך להיות נייד או שאפשר גם נייח ולפי אפשר להתחיל לפלח את פתרונות הסליקה הרלוונטיים. על מנת שהוא יהווה נכס עבור בית העסק ולא נטל, חשוב לוודא שהוא מתאים לסוג העסק. אחד הדברים החשובים ביותר לוודא אחרי שמאתרים את הסוג המתאים הוא לדאוג לאבטחת מידע. בגלל שכרטיס האשראי של הלקוחות עובר דרך מכשיר הסליקה, חשוב לוודא שהמכשיר מאובטח היטב כך שלא ניתן לפרוץ אליו וגנוב את מספרי האשראי המועברים דרכו. כמו כן, חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה ביטוח משום שאין לדעת מה יכול לקרות ואנחנו לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים.

בשורה התחתונה, תעשו בדיקה מקיפה על פתרונות הסליקה הקיימים לפני שאתם קונים פתרון סליקה לעסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top