סליקה סלולרית מהווה פתרון גבייה מן היעילים ביותר

פגישה, מחשב נייד

לא מעטים הם העסקים שחשים בהכבדה מסוימת כאשר הם חושבים על הדרך בה יגבו אשראי. הפרוצדורה ארוכה, הרישום לחברות האשראי אינו פשוט, ובנוסף לאלה גם הקופות הרושמות ופסי הגיהוץ אינם זולים, ומחייבים התקנה סבוכה המתבססת על חיבור לשרת בעסק.

האם שאלתם את עצמכם אם יש לאן לברוח? כלומר, האם ניתן להיעזר באשראי כערוץ גבייה מבלי לעבור את רוב המשוכות הללו? לחברות האשראי תצטרכו להירשם בכל מקרה, אבל סליקה סלולארית במקום דרך פס גיהוץ היא משהו שאינו בגדר הדמיון. לאחר השקת אפליקציית הפקדת השיקים דרך הסלולר, מגיע גם תורו של התשלום של הלקוח שלכם באשראי. אם אתם מעוניינים לשבת בבית עסק נקי ממכשירי אשראי, ולגבות את הכסף ביושבכם בבית הקפה הסמוך לצד הלקוח דרך באמצעות סליקה סלולרית, אתם בהחלט יכולים לעשות כן.

גביית אשראי באמצעות מכשיר הטלפון

בשלב הראשון, תצטרכו לנהוג כמו כל לקוח אחר, שיש לו מכשירי אשראי בעסק, ולהירשם לחברות האשראי כמנויי סליקה. גם אם יש לכם מנוי גבייה (כלומר מנוי בו גובים מכם כסף דרך כרטיס אשראי), זה אינו ניגוד עניינים. יכול להיות לאדם מסוים גם מנוי גבייה וגם מנוי סליקה באותה חברת אשראי. עליכם להסדיר מנוי סליקה באמצעות התקשרות עם חברות האשראי. לאחר שיש לכם מנויים בחברות האשראי, ניתן להעביר את המידע של המנויים הללו לטלפון שלכם ולהפוך אותו ואת המקלדת של מסך המגע שלו לכלי העבודה שלכם ליישום סליקה סלולרית.

הפיכת הטלפון הסלולרי לטלפון גובה אשראי

הורידו את האפליקציה המיישמת את הגבייה. לאחר ההורדה, במסך הרישום, הזינו את פרטי המנויים שלכם בחברות האשראי השונות. הפעלת סליקה סלולרית בפועל, במהלך העבודה, תהיה קלה ופשוטה: פשוט שימו את האייקון המפעיל את האפליקציה במקום בולט בטלפון, רצוי במסך הראשון שעולה כשמדליקים אותו. לאחר מכן הפעילו את האפליקציה והזינו את מספר האשראי של הלקוח. בחלק מן האפליקציות קיימות דרכים יעילות אף יותר לביצוע סליקה סלולרית, כמו למשל צילום זמני של הכרטיס או התבססות על קוד QR.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top