כל היתרונות שבמכשיר סליקה נייד:

כרטיס, אשראי

בעולם של ימינו, בו נולדים רעיונות חדשים חדשות לבקרים, עסקים חדשים צצים כפטריות אחרי הגשם ואנשים פרטיים נהפכים ליזמים – ישנו ריבוי בעסקים לא נייחים, כלומר – עסקים ניידים

עסק נייד הוא עסק המוגדר ככזה שאין לו בסיס מוגדר במקום פיזי כלשהו. בין אם זה דוכן תכשיטים בימי שישי בקניון, או חברת סטארטאפ הנמצאת בחיתוליה ושעדיין אין לה בסיס קבוע, על העסק הנייד להצטייד ולהיערך בהתאם. בהנחה שכל עסק צריך לתת ללקוחותיו את האופציה לשלם באשראי (דרך התשלום הכי מקובלת ונפוצה) – ההיערכות הראשונה צריכה להיות ברכישת מכשיר סליקה נייד. כאשר רכישה זו תקל לכם על החיים בהרבה, וזאת בגלל שיש לה יתרונות רבים:

ניידות

היתרון העיקרי של מכשיר סליקה נייד הוא כמובן הניידות, שבגללה הוא יכול להוות כמכשיר סליקה לכל עסק שהוא. הניידות גורמת גם לחברות נייחות לרכוש מכשיר סליקה נייד וזאת בשל החשש ולו הקטן ביותר שקיימת אפשרות לפספוס עסקה בגלל חוסר היכולת של הלקוח להגיע למקום הפיזי של בית העסק. כך, לא משנה איפה הלקוחות נמצאים, בין אם זה בבית קפה, בעיר אחרת או אפילו אם הם במרחק יריקה מבית העסק ופשוט לא מתאפשר להם להגיע – ציידו את אנשי המכירות של החברה במכשיר סליקה נייד וכך תהיו בטוחים שאף עסקה לא תתפספס לכם.

נוחות

מכשיר סליקה נייד מותאם לכך שעליו להיות בדרכים ולכן הוא קטן וקומפקטי, קל לנשיאה ולא מסובך לתפעול. ניתן לקחת אותו בתיק האישי, הביתה, או לכל מקום שאתם הולכים. בעזרת הסבר קצרצר, כל אחד יוכל להפעיל מכשיר זה, בכל זמן ובכל מקום, שכן הוא לא מסובך לתפעול ולכן לא צריך להיות קופאי מנוסה על מנת לתקתק את העסקה.

מעקב

מכשיר סליקה נייד מבצע את הליך הסליקה באופן מהיר למדי – באופן מיידי לאחר גיהוץ כרטיס האשראי יתקבל מענה של אישור או ביטול העסקה מחברת האשראי והעסקה תירשם במאגר נתונים אשר מאפשר מעקב אחר הדיווחים והעסקאות, וגם ניתוח שלהן בעת הצורך. וכך, למרות שהמכשיר עצמו נייד תוכלו לנהל מעקב צמוד ועקבי של כל התנועות בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top