מכשיר אשראי – יעיל וחדשני

קרדיט, אשראי , מסטר כארד

בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר מקומות אשר נותנים פתח לקדמה ונותנים לנו אופציות תשלום נוספות

בעוד האשראי תופס את מקומו של שטרות המזומנים ופנקסי הצ'קים, עסקים רבים, קטנים כגדולים, מחזיקים מכשירי סליקה ולא נשארים מאחור. את השינוי הכי גדול בתפיסת אמצעי התשלום ניתן לראות גם אצל אנשי המקצוע. הטכנאים והחשמלאים. אלה שבגללם היינו יוצאים מהר לכספומט כדי להשאיר כסף או לווים מהשכנה כי בדיוק הכספומט לא עבד.

כרטיסי אשריאי, מסטר כארד זהב

מכשיר אשראי נייד הוא מכשיר סליקה, שניתן לקחת לכל מקום, לכל אותם העובדים שנודדים מאזור אחד לשני, והעבודה שלהם כוללת גם מכירות

מכשיר אשראי נייד הוא לרוב קל ונוח לשימוש. מגיע עם מסך גדול, בו הלקוח רואה בבירור את סכום התשלום, לרוב הוא גם חותם עם עט שמותאמת למסך מגע, והתשלום בעצם עובר סליקה ממכשיר אשראי נייד ע"י חיבור לשב"א בעזרת isracardpayware.

מאז כניסת מכשיר אשראי נייד לשוק, בעלי מקצוע שנודדים ממקום למקום, פחות מתעסקים עם קבלות ושטרות מזומנים. בנוסף, מכשיר אשראי נייד גם מאפשר להם למכור מוצרים ושירותים בשטח בלי להתחשב בכמות המזומן שהלקוח מחזיק בארנק. יתרון נוסף שמכשיר אשראי נייד הביא איתו הוא ללכת לקראת אותם אנשים הנמצאים במצב כלכלי פחות טוב, או אלה שנמצאים בתקופה יותר לחוצה כספית ואינם מרשים לעצמם לרכוש כל שירות שמוצע להם רק כי הסכום גבוה להם מדי כרגע. האופציה לשלם באשראי לאיש שירות בדרך כלל גם כוללת בה את האופציה לשלם בתשלומים (כמובן שבהתאם לתנאי בעלי העסק). אופן פריסת תשלום לתשלומים יכולה מאוד להקל על לקוחות אשר מעוניינים ורוצים בשירות אך לא יכולים לממן את כולו כעת. אופציה זו אינה קיימת לבעלי עסק אשר מוכרים שירותים במזומן בלבד.

יעילות מכשיר האשראי הנייד די ברורה. טכנאים, חשמלאים, אינסטלטורים ואנשי מכירות שטח, יכולים להנות ממקסום הרווחים שלהם בעוד הלקוחות יכולים לשבת בבית רגועים בלי לרוץ לכספומט בשביל כל שירות שהם מזמינים הביתה. יחד עם חיסכון בהוצאת קבלות והתעסקות עם עודף קטן, מכשיר אשראי נייד הוא בדיוק מה שאיש מקצוע צריך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top