פתרונות סליקה בסלולר: חסכניים בתשתיות ויעילים ביותר

תשלומים, טלפון, אירו

ספקים רבים העובדים עם לקוחות חושבים תמיד על פתרונות יצירתיים לשכלול ערוץ גביית האשראי

פתרונות סליקה בסלולר מספקים יעילות זו מעל ומעבר, חוסכים לכם בקניית חומרה פיזית ומייעלים מאד את שירות הגבייה כשירות פעיל. השירות, על אף שניזון מהאינטרנט, הוא שירות מאובטח, מוגן מפני פריצות וספאמרים למיניהם ומבוסס על חומת אש בסטנדרטים בהם משתמשים הבנקים והחברות הממשלתיות. כאשר אתם מעוניינים לייעל את בית העסק, טוב תעשו אם תבססו אותו על פתרונות סליקה בסלולר. אם זו הפעם הראשונה שאתם מתמודדים עם גבייה דרך אשראי, מידע זה הוא בשבילכם.

תחילה יהיה עליהם להירשם לחברות האשראי כבעלי חשבונות סליקה

חשבונות סליקה הם ההפך מחשבונות גבייה: רוב האנשים בעולם שמתעסקים עם כרטיסי אשראי, מתעסקים בהם כלקוחות: חברת האשראי גובה מחשבון הבנק שלהם כסף שהוא החוב שלהם באשראי על קניות כאלו ואחרות. כבעלי עסק, יש לכם את היכולת לפתוח חשבון סליקה, בו חברות האשראי מחויבות להעביר לכם את הכסף ששילמו לכם דרכן בכל 8 לחודש. הצעד הראשון להטמעת פתרונות סליקה בסלולר בבית העסק הוא להירשם בחברות הללו דרך הטלפון או באמצעות אתרי האינטרנט שלהן.

צעדים לביצוע לאחר קבלת אישור מחברות האשראי

במידה וקיבלתם אישור להיותכם לקוחות המבצעים סליקה, ולא גבייה, יהיה עליכם לפעול לרכישת אמצעים לרישום החובות של הלקוחות שלכם כלפיכם. האמצעי הכי בסיסי והכי וותיק הוא מכשיר פלסטיק מכני לגיהוץ ניירות קופי: מכשיר ללא חשמל, אשר באמצעות דיו של נייר קופי מעתיק פרטים חרוטים מכרטיס האשראי לנייר. עם מידע זה אתם יכולים לגשת לבנק או לחברת האשראי. זה פתרון לא יעיל, מסורבל ואף מסוכן במידה והניירות אבדו לכם. לכן, סליקה אלקטרונית היא כמובן עדיפה, אבל מי שלא מעוניין להשקיע בקניית מסופים ופסי גיהוץ יכול להתבסס על פתרונות סליקה בסלולר: גביית אשראי מלקוחות דרך המכשיר הסלולרי שלכם. מורידים אפליקציה, מזינים בה את פרטי מנויי הסליקה שלכם בחברות האשראי השונות, וגובים את הכסף מהלקוח דרך הטלפון: יעיל, חסכוני, מהיר וחוסך המון טרחה על חומרה פיזית המבצעת פעולה זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top