סליקת אשראי – חווית קנייה חדשה

סליקת אשראי

סליקת אשראי מוכרת לכולם כמכשיר בעל שני פסים מיועדים לכרטיס האשראי לצד מחשב חנות בקופות הקנייה והמכירה.

המהפכה שחלה בתחום סליקת אשראי

אך בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום סליקת האשראי. כיום, תהליך סליקת האשראי אינו צריך להיות מסורבל כל כך ואינו מותאם רק למחשבי החנות בעמדות הקנייה. ניתן למצוא היום מכשירי סליקת אשראי מגוונים בשלל מידות ועיצובים שמסייעים למוכרים וללקוחות לבצע רכישות במינימום טרחה ובצורה נוחה ואלגנטית.

מערכות סליקת אשראי יכולות להיות היום על ידי מכשירים מגוונים שכאלה או על ידי אתרי אינטרנט ואפליקציות ייעודיות בטלפונים החכמים. אותם דרכי סליקת אשראי חדשות משנות את האופן בו אנו קונים ותורמות לחוויית הקנייה של הלקוח.

סליקת אשראי דרך אתרי אינטרנט

סליקת אשראי על ידי אתרי אינטרנט בעת רכישות ברחבי העולם היא חשובה ביותר. בעת קניית מוצר כלשהו באתרי האינטרנט השונים עלינו להשתמש בסליקת אשראי באינטרנט. על מנת לבצע את תהליך התשלום בצורה נוחה ובטוחה. חברות אשראי רבות יוצרות פלטפורמות ייעודיות לסליקת אשראי אשר יעבדו במגוון רחב של אתרי קניה אינטרנטית. סליקת אשראי באינטרנט היא חשובה במיוחד מאחר שתשלומים באינטרנט חשופים באופן תמידי למעילות והעתקות כרטיסי אשראי על ידי האקרים ברחבי הרשת. על כן, פלטפורמות שונות ודרכי בטיחות מתוחכמים וחדישים מסייעים לחברות האשראי לשמור על פרטיות הלקוחות שלהן בעת קנייה ומכירה של מוצרים ברשת.

מכשירי סליקת אשראי

לצד סליקת אשראי בחנויות האינטרנטיות ישנם כמובן את מכשירי סליקת האשראי בחנויות בהן אנו מבקרים בקניונים או ברחובות העיר. סליקת האשראי בחנויות אלה יכולה להתבצע על ידי מכשירי סליקת האשראי בדלפקי המכירה בחנות, אך כיום בחנויות רבות ומתקדמות ניתן לשלם ישירות למוכרים שליוו אתכם במהלך הקנייה ואין עלינו להגיע כלל לקופה הראשית. מכשירים קטנים ומתוחכמים שמחוברים לטלפונים ניידים או לאייפדים יכולים לבצע את תהליך סליקת האשראי בכל מקום בחנות. בנוסף, ישנן חנויות בהן ניתן לבצע סליקת אשראי על ידי אפליקציה ייעודית וחיישנים שיש במספר טלפונים חכמים ללא הצורך בכרטיס אשראי כלל. תוכלו לראות מכשירי סליקת אשראי דרך האייפון בחנויות אפל, מכיוון שיש שם הרבה עובדים והרבה לקוחות הם מונעים את התורים הרבים בחנות על ידי חיוב הלקוחות על ידי העובדים ולא רק בקופה. כך הם חוסכים בעובדים ובהגדלת אזור הקופות.
תחום סליקת האשראי התפתח רבות בשנים האחרונות ואנו כצרכנים נהנים מפשטות ונוחות. חשוב לזכור כי עלינו לבדוק באלו חנויות אנו מעבירים את כרטיס האשראי שלנו ולהיזהר, בעיקר ברחב הרשת, מנתינת פרטי האשראי לגורמים מפוקפקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top