בניית אתרים לעסקים קטנים בדרך המהווה חווית משתמש

בניית אתרים לעסקים קטנים

כיום כבר ברור לכל, שכל עסק צריך אתר.

כאשר מדובר בעסק בתחום ההייטק, מקימי העסק כבר מבינים את השפה ומקימים את האתר בעצמם. הבעיה מתעוררת כאשר מדובר בעסק שאינו מתחום ההייטק, שהעובדים בו פחות מבינים במחשבים ולכן לרוב יהיה צריך להביא מישהו חיצוני שיתקתק את בניית האתר. לרוב מישהו כזה עולה כסף רב, ולכן תמיד כדאי שמישהו פנימי ילמד ויעשה זאת בעצמו וכך זה לא יעלה כסף לבית העסק. אז כיצד בעצם ניתן לעשות בניית אתרים לעסקים קטנים? כל הפרטים לפניכם:

אירוח

אירוח בהקשר זה הוא היכן שומרים את הקבצים של האתר ואת כל דפי האינטרנט. הדרך לעשות זאת היא באמצעות חברת אחסון, כאשר ברשת ישנם חברות אחסון חינמיות רבות וחברות אחסון בתשלום. בוני אתרים רבים, במיוחד כאלו אשר חדשים בתחום, נוטים באופן טבעי לפנות לחברות האחסון החינמי, וזאת כמובן כי הן בחינם. אך לבחירה בחברה חינמית עלול להיות מחיר יקר ביותר, שכן חברות חינמיות נוטות להגביל את מה שניתן לאחסן בשרתים שלהן וזאת לפי כל העולה על רוחן, אבל יותר מכך – חברות אחסון חינמיות פעמים רבות מתנות את שירותיהן בפרסום מודעות שלהן באתר אותו תבנו, מה שמוריד את ערך חווית המשתמש באופן משמעותי. בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים בניית אתרים לעסקים קטנים, תוכלו לקבל חברות אחסון. עסקים רבים מחליטים לקדם את עצמם באמצעות כך שהם בונים אתרים אינטרנטיים המאפשרים בסופו של תהליך להביא את האתר לידי קידום. בין אם מדובר בעסקים קטנים ובין אם מדובר בעסקים גדולים עדיין יש צורך להתנהל בצורה נכונה ולבנות את האתר האינטרנטי בצורה אשר תביא לקידומו ולהצלחתו, דבר אשר כל עסק מצליח שואף אליו.

מבנה האתר של העסק אשר רוצים לקדם

אחד הדברים החשובים ביותר בבניית אתרים לעסקים קטנים,בין אם זה בחינם או בתשלום, הוא המבנה של האתר, או במילים אחרות – השלד. ההחלטות שצריך לקבל בשלב זה של התהליך הינן קריטיות להליך יצירת האתר ובכלל לאתר עצמו, ולכן יש לשקול אותן בכובד ראש: סוג האתר (חדשותי, פרסומי וכדומה), אופן הניווט באתר ודפי התוכן שיוצגו באתר. רק לאחר שתהיו סגורים על כל הנקודות האלו תוכלו להתקדם לשלב הבא:

בניית דפי האתר

זהו בעצם השלב המרכזי בתהליך – בניית האתר עצמו. כאשר לרוב עבור בניית אתרים לעסקים קטנים יש לדעת HTML וזאת כדי לחסוך את העלויות של לשלם למתכנת או להיכנס למבצע משתלם. HTML היא תוכנת הבסיס של בניית דף אינטרנט, וללמוד אותה זה השלב הכי קשה ושדורש הכי הרבה זמן ומאמץ, אך אין מנוס ממנו. לאחר מכן, יש לצבור ידע בתוכנת CSS אשר תעזור לך לעצב את האתר ולשלוט על אופן הניווט בו. וכך בעצם יסתכם הליך הבניית אתרים לעסקים בחינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top