מסוף אשראי נייד בו ניתן לסלוק כסף מאשראי בטלפונכם

מסוף אשראי נייד

מכשירי סליקה חדישים מחכים לכם ללא צורך בקניית חשבשבת או מכשיר כבד אחר לגביית אשראי.

מעתה, גם אם אתם שיפוצניקים, מורים פרטיים וספקי שירות ביתיים נוספים, תוכלו לתת שירות ולבקש כסף באשראי.

מעט עובדות לא ידועות על אשראי (או ידועות למעטים)

כשאתה בצד של הסולק, ולא של מי שגובים ממנו כסף, חברות האשראי ישלמו לך בשוטף, ב- 8 לכל חודש. יש לעשות מנוי סליקה בכל חברת אשראי בנפרד. לאחר מכן יש לרכוש מסוף אשראי נייד אשר באמצעותו תוכל לגבות את הכסף. יש להוריד אפליקציה בסלולר, אשר תחבור למכשיר הסליקה, תבצע את הגבייה מהלקוח ותמחק מיד את פרטי האשראי שלו, למען הסרת כל דאגה מהצד שלו.

מדוע כדאי לעבור אל מסוף אשראי נייד?

מסוף אשראי נייד חוסך לכם הרבה מאד כסף, דואג שהתשלום יעבור בקלות וביעילות, ומספק סליקה מאד מהירה: בין אם ישנה דחייה ובין אם ישנה הצלחה בתהליך, המסוף יודיע מיד. בנוסף, מסוף אשראי נייד הוא מכשיר אסתטי, לא כבד, קומפקטי המאפשר לכם ניידות בכל רחבי הארץ ולא היצמדות למכשיר ענק במשרד ובחנות.

מי הם הלקוחות שנעשו או ייעשו לקוחות סליקת אשראי ועובדים עם מסוף אשראי נייד?

מורים לנגינה, מורים לשירה, מורים פרטיים למקצועות בית ספריים או אוניברסיטאיים, שיפוצניקים, צבעי בית, אנשי זיפות ואיטום, עובדי קבלן לבניית מוצרי בית מטעם חברות המכשירים והמוצרים הביתיים, כספרים עתידיים בתחבורה הציבורית ועוד רבים אשר אין להם חנות פיזית אשר הם נמצאים בה במהלך היום. החלטתו של משרד התחבורה היא לקחת מהנהג את האחריות לגביית הכסף, והיא תתבצע על ידי כספרים, ככל הנראה תוך ציודם במסופוני אשראי ניידים שיתממשקו לטלפונים שלהם.

עלותם של מסוף אשראי נייד

העלות נגזרת מפעילות המכשיר, מהירות עיבוד הנתונים שלו ויתרון הניידת. ככל שהמכשיר יותר מדוגם ומבצעי, מחירו עולה. יחד עם זאת, משתלם מאד להשקיע בכך ולחסוך בעגמת נפש של מכשיר גרוע או חמור מכך: להמשיך להסתמך על חשבשבות אשראי מיושנות ובלתי אקטואליות לזמנים העתידיים, ואפילו כמעט שלא לזמן ההווה הנוכחי, בו הן הולכות ומתמעטות.

אבטחת מידע במסוף אשראי נייד

אנו מצפים שפרטי האשראי שלנו ישארו חסויים, לכן לא תמיד אנו נסכים שיעבירו את כרטיס האשראי שלנו דרך הסמארטפון של בעל העסק. אלו הבוחרים להשתמש במסוף אשראי נייד צריכים לעשות זאת בעזרת חברה אמינה המבטיחה את התוכנות המעודכנות ביותר של אבטחת מידע לשם שמירה על פרטי הלקוחות. במידה ופרטיהם ידלפו העסק של המחייב יפגע אך אם יבחר בחברה אמינה ויציג את התוכנה בפניי לקוחותיו הם יסמכו על החברה ויאששו את אמינותה.

למידע נוסף על מסוף אשראי נייד ניתן לפנות אלינו ונספק לכם את כל שתצטרכו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top