סליקת אשראי – שדרוג חוויית הקניה לבעלי העסקים ולקוחותיהם

סליקת אשראי

מכשירי אשראי הפכו בזמן האחרון להיות פריט חובה בכל בית עסק בישראל (וגם בעולם).

מדובר בעצם על מכשיר, שדרכו ניתן להעביר את כרטיס האשראי, ובכך ללקוח ניתנת האופציה לשלם עבור המוצר אותו בחר באמצעות כרטיס האשראי. מכשיר אשראי עונה על צורך מאוד קריטי באוכלוסייה, ומקל על הלקוחות של בתי העסק השונים ברכישת פריטים.
ניתן לומר כי מכשיר האשראי פותר לנו שתי בעיות עיקריות. ראשית, הוא מעניק הזדמנות ללקוח אשר אין ברשותו סכום כסף מזומן ברגע נתון, לשלם ולרכוש את המוצר אותו רצה.
שנית, הוא מעניק הזדמנות ללקוח לשלם בתשלומים עבור מוצר מסוים אשר עולה הרבה, וללקוח אין באותו רגע את האפשרות לשלם את כל הסכום במלואו. בכדי לבצע שימוש עם כרטיס האשראי יש צורך בתהליך של סליקת אשראי תהליך אשר מאפשר לאדם לבצע שימוש עם כרטיס האשראי וכך למעשה מתבצע חיוב כרטיס האשראי והאדם יכול לרכוש את אשר רצה או לסגור את העסקה אשר רצה לסגור.

מכשיר אשראי משפר את מערך שירות הלקוחות והשירות, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של המכשירים החדשים אשר לא מפסיקים להשתפר ולהתקדם. את מכשיר האשראי תוכלו למצוא בין היתר בחנויות תכשיטים, חנוניות אופנה, דוכני מכירות, ירידם ואנשים העוסקים במקצועות החופשיים, כיום כמעט כל בית עסק וכל חנות מאפשרת תהליך של סליקת אשראי משום שכך בית העסק מרוויח הכנסות גבוהות יותר ויוצר רווחים גבוהים, וגם הלקוחות עצמם נהנים מרכישות שהם יכולים לבצע בתהליך סליקת אשראי עם כרטיס האשראי. ניתן לראות כי מכשיר אשראי יכול להגיע במספר אופציות, בהן יתרונות וחסרונות המותאמות לסוגים שונים של בעלי עסקים. בין סוגי מכשיר אשראי ניתן למצוא:

קופות רושמות – המכילות בתוכן אופציה להעברת כרטיס אשראי ומחוברות באופן אוטומטי כבר לקופת העסק עצמה. אופציה זו הינה אופציה נייחת, ומתאימה בעיקר לבעלי עסקים אשר קיימת ברשותם חנות פיזית קבועה.

סליקת אשראי באמצעות מכשיר אשראי נייד

מדובר במכשיר אשר ניתן לקחת אותו לכל מקום, מתאים לכל סוגי האשראי וניתן לקבוע בו תוכניות קבועות מראש. מכשיר אשראי נייד מתאים בעיקר לאנשים אשר במהלך עבודתם עוברים ממקום למקום, ומעוניינים לעשות את פעולת סליקת האשראי מהלקוח במהירות ביטחון ויעילות. לרוב מדובר בשליחים, טכנאים, נהגי מוניות ועוד.

מכשיר אשראי דביט – מדובר במכשיר אשראי העובד בשיטה הפופולרית ביותר בעולם. מדובר במכשיר אשר מבצע חיוב מיידי לכרטיס האשראי ברגע שהוא מועבר במכשיר. זאת בחיוב קרדיט. בנוסף, עם מכשיר זה ניתן גם למכור כסף מזומן. אופציה זו מתאימה לבעלי עסקים המעוניינים בתזרים מזומנים שוטף. לסיכום, ניתן לראות כי סליקת אשראי זהו מכשיר אשר מגיע בסוגים שונים ומגוונים, אשר מהווים כל אחד מהם פתרון בהתאם לבית העסק אשר מעוניין להשתמש בו. כך שאם אתם בעלי עסקים, אל תתפשרו על מכשיר האשראי הנכון ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top