בעלי עסקים? אתם חייבים קורא כרטיסים מגנטיים לעסק שלכם

קורא כרטיסים מגנטיים

כיום לא ניתן למצוא עסק חדש המגיח לאוויר העולם, בין אם מדובר בחנות פיזית ממשית או בין אם מדובר בעסק אינטרנטי אשר לא מציע פתרון לגבי תשלום באמצעות מספר תשלומים.

הכוונה היא, שעל עסקים, לספק ללקוחותיהם פתרונות תשלומים מהירים, זמינים, יעלים ונוחים. כתוצאה מכך, מציעים בתי העסק השונים פתרונות סליקה שונים ומגוונים, אשר מטרתם היא להקל על הלקוח מצד אחד, ולהגדיל את כמות הלקוחות ואת נאמנותם של הלקוחות הקיימים.

איך קורא כרטיסי מגנטיים תורם לעסק שלך

פתרונות סליקה, באים לידי ביטוי בתור מכשיר אשר קורא כרטיסים. הכוונה היא לרוב לכרטיסי אשראי. קורא כרטיסים מגנטיים הינו מנגנון או התקן אלקטרוני קטן, אשר מסוגל לקרוא את המידע הנמצא בתוך הכרטיסים השונים. יש לציין שלא מדובר בקורא כרטיסים מגנטיים אך ורק של כרטיסי אשראי, שכן, קורא כרטיסים מסוגל לקרוא גם את המידע הנמצא בתוך כרטיסי זיכרון. במקרה זה, משמש קורא כרטיסים מגנטיים כמקום אחסון עבור המידע, ומשמש כפתרון לנשיאת המידע בקלות ונוחות. את התקן קורא הכרטיסים ניתן לחבר למחשב באמצעות חיבור USB, וניתן לרכוש מחשב אשר מגיע עם התקן של קורא כרטיסים בילט-אין מובנה בתוך המחשב.

אם כן, קיימים מספר סוגים של קורא כרטיסים . בין היתר, קיים קורא כרטיסים מגנטיים המיועד לכרטיסי אשראי אשר מתחבר לסמארטפון שלכם (בין אם יש לכם אנדרואיד ובין אם יש בידכם אייפון), ובכך ניתן להעביר כרטיס אשראי באמצעות הסמארטפון שלכם. המידע נקלט בתוך מכשיר הטלפון ומציג לכם אותו על הצג.
סוג נוסף של קורא כרטיסים מגנטיים הינו כאמור, קורא כרטיסים המתחבר באמצעות כבל USB למחשב הנייד או הנייח שלכם. סוג זה של קורא כרטיסים יכול להגיע בשתי צורות: הראשונה, מכשיר סליקה קטן בתוספת כבל. מכשיר זה מיועד אך ורק לסליקה של כרטיסי אשראי, מבלי יכולת להעבירם באופן ידני. הצורה השניה הינה באמצעות מכשיר אשר קיימים בו לחצנים וצג, וניתן גם להעביר בו את כרטיס האשראי באופן ידני, בנוסף לאופן אוטומטי. גם מכשיר זה יכול להתחבר למחשב שלכם באמצעות כבל USB.

קורא כרטיסים מגנטיים- פתרון לעסקים קטן

קורא כרטיסים מגנטיים הינו פתרון מצוין ומומלץ במיוחד לעסקים קטנים וחדשים, במיוחד לכאלה שפועלים באמצעות אתר אינטרנטי. כך תוכלו להבטיח את התשלום של הלקוחות באופן מדוייק ואמין, ללא תקלות ובעיות בהעברת הכסף. בנוסף, כאשר ללקוחות העסק יש אפשרות תשלום נוחה, כך הם ימשיכו לקנות, ובכך להגדיל את רווחי העסק. קורא כרטיסים מגנטיים הוא מבין הפתרונות היעילים ביותר על מנת שבתי עסקים יוכלו לפעול בצורה נכונה וליצור לעצמם הכנסת רווחים גבוהים. הקורא כרטיסים מגנטיים מאפשר ללקוחות המחזיקים בכרטיסי אשראי לרכשו את הפריטים אשר רצו גם אם אין בידם כסף מזומן באותה עת, כמו כן דבר זה מהווה גם הכנסה גבוהה יותר לבית העסק עצמו משום שכך נעשות רכישות רבות יותר ואז ההכנסות הרווחיות של החברה הם הכנסות גבוהות יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top