מכשיר אשראי – לנודדים שבינכם

מכשיר אשראי

לא כולנו יכולים לשבת כל היום במשרד או להיות תקועים כל היום בין ארבע קירות בהמתנה ללקוחות שירכשו מוצרים.

לכן, לא מעט בוחרים להיות טכנאים, חשמלאים, רופאים עד הבית, מובילים ואפילו נהגי מוניות. אך עם ירידת השימוש במזומן והעליה החדה של שימוש בכרטיסי אשראי, בעלי מקצוע רבים מצאו את עצמם לא עומדים בקצב המשתנה של העולם ופתאום הרגישו, קצת מאחורה. עד שהגיע מכשיר אשראי והראה להם, שאפשר גם אחרת.

מהו מכשיר אשראי?

מכשיר אשראי הוא בעצם מכשיר סליקה כמו כל מכשיר סליקת כרטיסי אשראי אחר אך נייד. ניתן לקחת אותו לכל מקום עם רשת סלולרית או לחבר עם כבל רשת למקום שיש בו חיבור. מכשיר אשראי עושה את כל ההתקשרות הרגילה שמכשיר אשראי רגיל עושה. המכשיר נטען עם כבל רגיל אך מספיק ליום עבודה ואפילו יותר. מכשיר אשראי בעצם יכול להכנס לתיק או לתא כפפות. הוא קטן וקומפקטי ולא מכביד על בעלי העסקים. מכשיר אשראי יכול להגיע עם גליל נייר שמוציא קבלות על המקום או מכשיר אשראי שמתחבר לטלפון למשל, והקבלה נשלחת אל הלקוח במייל. תלוי מה בעל העסק מעדיף.

איך המכשיר תורם להכנסות העסק?

עם כניסת האפשרות של מכשיר אשראי, בעלי מקצוע ניידים זכו להתקדם ולהגדיל את הרווחים שלהם. בנוסף, לקוחות שקשה להם לשלם הכל בבת אחת, יכולים כעת להשתמש בשירותים של אנשי המקצוע היום, כשהאפשרות לשלם בתשלומים קיימת. כידוע, השימוש של לקוחות באופציית התשלומים בכרטיסי אשראי, מגדיל את הכנסות העסק ואחראי למחזור פעיל וכלכלי של בעל העסק.

השינוי שמכשירי הסליקה עברו

אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי מחוץ לבית מאפשר ללקוחות רבים להשתמש בשירותים רבים שלא יכלו להשתמש בהם קודם אם הם לא דאגו למזומן לפני. עבור בעלי העסקים זה נוח יותר ומשתלם יותר. אין התעסקות אם לקוחות שמבטיחים לשלם בפעם הבאה ולא התעסקות עם העודף. כפי שנראה מהצד, מדובר על ניצחון לשני צידי המטבע. כמו שהלקוח לא רוצה לצאת במיוחד לכספומט, כך גם בעל העסק אינו רוצה להתעסק עם פריטה תמידית בארנק. כך שמכשיר אשראי הוא הפתרון המושלם.

איך זה פועל?

מכשיר אשראי פועל על רשת סלולרית, כאשר מעבירים את הפס המגנטי של כרטיס האשראי הנתונים נלקחים בעזרת תוכנת סליקה אשר יודעת לחייבת את סכום התשלום ולעביר את המידע בין פרטי הלקוח והחיוב תוך שמירה על פרטיות המידע והגנה על הצרכן. חשוב לרכוש מכשיר אשראי מחברה אמינה כדי לשמור על השם הטוב של העסק שלכם. בנוסף כאשר רוכשים את המשיר מחברה מוכרת ואמינה הסיכויים לתקלות פוחת וכך נמנעים ממצב שצריך להמתין זמן רב לחיוב האשראי ועוד תקלות שונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top