קורא כרטיסי אשראי לאייפון: לא צריך לקנות פס גיהוץ

קורא כרטיסי אשראי

אם היינו אומרים לכם שכדי לגבות אשראי החנות שלכם, כמו אחיכם העסקים הגדולים, מה שאתם צריכים הוא אייפון בלבד, מחובר לאינטרנט, הייתם מאמינים לנו?

זה לא חלום, זו לגמרי המציאות. כמובן שכמו כל לקוח אשראי אחר, תצטרכו להירשם כלקוחות המורשים לבצע סליקה, ולרשום את שמו של העסק כמנוי סליקת אשראי. מומלץ להירשם לכמה שיותר חברות אשראי על מנת שתהיה לכם גישה לגבות מכמה שיותר כרטיסי אשראי. קורא כרטיסי אשראי הוא אפליקציה סלולרית שניתן להוריד, ולבצע את הגבייה באמצעותה. ביצוע הגבייה יניב מיד את רישום החוב של חברת האשראי אליכם, והוא ישולם ממש כפי ששולם עד כה, עת עבדתם עם אמצעים מכניים או אלקטרוניים פיזיים.

כיצד עוברים להיות עסקים המשתמשים בפלטפורמת קורא כרטיסי אשראי?

עליכם להצטייד באייפון ולהוריד את האפליקציה. לאחר מכן, גשו לרישומים שלכם בחברות האשראי ודלו את הפרטים שלכם כסולקי אשראי. הזינו את הפרטים לתוכנה של קורא כרטיסי אשראי אשר הורדתם. מאותו רגע, האייפון שלכם יזהה שבית העסק שלכם הוא שהוריד את האפליקציה, ואתם תוכלו לגבות דרך הטלפון כסף מלקוחות שלכם באמצעות הקרבת הכרטיס אליו, וקידוד הפס המגנטי שלו על ידי האפליקציה. או שתבחרו לרכוש קורא כרטיסים המתחבר לאייפון ובו ניתן להעביר את כרטיס האשראי והוא יסרוק את הפס המגנטי ויעביר את הפרטים לסמארטפון.

כיצד התוכנה ייעלה את פעילותם של בתי עסק?

התוכנה זירזה מאד את יכולת גביית האשראי, והצליחה לגבות גם מלקוחות קבועים מהם לא ניתן היה לגבות בעבר, או בקושי היה ניתן לגבות, בשל הצטיידותם בכרטיס אשראי שרוט או עם פס מגנטי כמעט מחוק. כרטיס אשראי, ככל שהוא מתיישן, מתבלה גם הפס המגנטי שלו, אבל קורא כרטיסי אשראי יכול גם יכול לזהות את אותם כרטיסי אשראי ולהבטיח גבייה חלקה מכל לקוח שהענקתם לו שירות או סיפקתם לו מוצר.

כיצד מומלץ לנהל את החנות מרגע הטמעת התוכנה בטלפונים?

לבצע דרכם את הגבייה, ודרך תוכנת המנהל שנותרה שוממת במחשב – לבצע את הרישום של הגבייה, על מנת שתוכלו למסור לרואה החשבון שלכם מידע מהימן על פעילות העסק בסוף השנה. קורא כרטיסי אשראי לאייפון קורא את הכרטיס, ותוכנת המנהל מזינה את פרטי העסקה לצורכי רישום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top