קניון רחובות – מקום אחד לבילוי ולקניות

קניון רחובות

רחובות הצטרפה למהפכת הקניונים של ישראל כבר בשנת 2000, עם פתיחתו של קניון רחובות.

מאז ועד היום תושבי רחובות והסביבה נהנים מקניון שהוא הרבה יותר ממרכז קניות רגיל. אליהם מצטרפים עובדי עיריית רחובות ועובדי מגדל המשרדים בו שוכן הקניון.

 

קצת מידע על קניון רחובות

 

קניון רחובות, מרשת קניוני ״עופר״, נמצא בלב העיר, רחוב ביל״ו 2. הקניון משתרע על שטח של כ- 30,000 מ״ר, מכיל שני מפלסים וכ- 155 (!) בתי עסק. אז מה הופך את המקום למגוון כל כך? העובדה שבקניון רחובות יש כל מה שתושבי רחובות והסביבה צריכים ואף מעבר לכך: מספר חנויות אופטיקה, חנויות לממכר מוצרי חשמל בהנחות ענק, חנויות ספורט, מתחמי קוסמטיקה וטיפוח, אופנה הלבשה וביגוד של הרשתות המובחרות, מרכזי בעלי חיים, חנויות צעצועים ומשחקים חדר כושר ועוד. מי שרוצה לרכוש מתנה עבור בן/בת זוגו או עבור עצמו לא יצא בידיים ריקות, כשחנויות תכשיטים, שעונים ומתנות עומדים לרשות הקונים. כמו בכל חוויית קניות מעודכנת, ישנם לא מעט מקומות לביצוע עצירת התרעננות בין השיטוטים כמו ארומה, דוכי מזון ועוד. בתי קפה ורשתות האוכל המובילות מוכנות לשרת את הבאים.

 

הייחודיות של קניות רחובות

 

שיטוט אקראי בקניון יביא למפגש בכל שכבות הגיל והאוכלוסיה. החל מנערים שיוצאים לבילוי של אחר הצהריים, דרך הורים אשר עורכים בו קניות שוטפות לבית, משפחות אשר מבצעות בו קניות לחגים ועד כל מי שרוצה לפנק את עצמו  במשהו חדש. כדי לפנק את הקונים עוד יותר, מעת לעת מציע קניון רחובות ללקוחותיו מבצעים והנחות משמעותיות אשר מפרסמים את פרטיהם באתר הרשמי של הקניון, ובנוסף בכל יום שלישי ושישי קיימים דוכני מכירה של תכשיטים מזון ועוד אשר מציעים מוצרים בהנחות.

 

קניון המציע עוד מגוון אפשרות מלבד קניות

 

קניון רחובות הוא לא סתם קניון במובן הצר של המילה. במבנה ישנן מרפאות של שירותי בריאות כללית ולאומית, סניף משרד הרישוי ומועדון כושר. בכך מהווה קניון זה המקום המרכזי לסידורים וקניות בעיר. אין שום מקום אחר בעיר בו ניתן לעשות כל כך הרבה במקום אחד. שעות פתיחת הקניון הינן בימי חול עד השעה 22:00, שישי עד 15:00 ובמוצ״ש הוא נפתח חצי שעה אחרי צאת שבת ונסגר בשעה 23:00. קניון רחובות נגיש לתחבורה ציבורית (מתוך ומחוץ לעיר) בצורה מושלמת, כשהתחנה המרכזית של העיר ממוקמת בתוך קניון רחובות. נוחות כבר אמרנו?

למה כדאי לכם להגיע לקניון רחובות?

כל תושבי רחובות והסביבה מגיעים לקניון מכיוון שהוא מציע בילוי לכל המשפחה כל היום בין אם בתי קפה, רשתות הפארם, חנויות בגדים הוא גם מציעה מתחם הסעדה משתנה בו ניתן לשבת עם המשפחה, קיים בית קולנוע גולבס מקס בקניון רחובות המציעה אפשרות ללכת לראות סרט במהלך היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top