פילאטיס הרצליה- האימון שלא כדאי לכם לפספס

פילאטיס הרצלי

שיטת פילאטיס הרצליה היא אוסף של תרגילים איכותיים המתרכזים בהפעלת שרירי הגוף, בתרגילי התמקדות ונשימה.

פילאטיס הרצליה הוא החוג האהוב ביותר על כל מתעמל בכל גיל. ואף עם שימוש במכשירים כגון כדורים מתנפחים או גומי הפעילויות של הפילאטיס יכולות להתאים לפעילות מהנה של ילדים יחד עם הוריהם.

היתרונות של פילאטיס

פילאטיס הרצליה יוצר למעשה עבור המתעמל מקור להתעמלות חכמה, בה הוא מבין כיצד גופו והשרירים שבו פועלים ולא רק מפעיל את גופו בסדרת תרגילים ארוכה, המאמן מתאים את האימון לכל אדם כך שלא משנה בן כמה אתה ומידת הכושר שלך האימון יותאם לגוף שלך. כך עם פילאטיס הרצליה המתעמל למעשה מבין מה מקורם של הפעולות בגוף ויכול להתרכז באפקט הבריאותי ובהשפעה המבורכת שיש לפעילות על גוף האדם.

עקרונות מבוילים בפעילות הפילאטיס

ישנם כמה עקרונות מובילים בפעילות של פילאטיס הרצליה: שליטה בתרגול הכללי- השליטה בגוף ובעיקר בכל מערך השרירים המאפשר תרגול תנועות מדויקות. הפילאטיס בשילוב עם המכשירים מטרתו אינה רק להוציא אנרגיה אינו סתם הוצאה של אנרגיה לפילאטיס יש דגש רב יותר בכל הקשור ליצירת מודעות לגוף, ולשמור גם ביום יום על התנועות הנכונות והבריאות ליציבות ולשרירים. חוג הפילאטיס יכול למנוע כל נזק עתידי לגוף או פציעות שונות.

איך פילאטיס עוזר לגוף שלנו

פילאטיס מתמקד בנשימה נכונה- נשימה נכונה יוצרת גם תנועה בסיסית נכונה יותר. הנשימה מספקת יותר חמצן לדם וכך מונעת מקרים של עייפות לא ברורה או רבה מדי, עייפות גופנית וחוסר חיוניות כללית. הפילאטיס יוצר הפעלה כללית של כל השרירים המרכזיים בגוף, ולכן מתמקד לא רק בנשימה אלא גם ביכולת לשפר ולחזק את מכלול תנועות הגוף, זאת על מנת ליצור בריאות יציבה ומאוזנת יותר וכן בכדי למנוע סיכויים בעתיד לכאבים כרוניים מסוגים שונים בייחוד כאבי מרפקים וכאבי גב שונים.

פילאטיס אימון פורץ גבולות

פילאטיס לכן נחשבת לשיטת אימון שהיא ייחודית מאד ושונה במהותה משאר השיטות בספורט, שהן תחרותיות יותר ומאסיביות יותר. הדבר המהותי ביותר בחוג הוא גם להפעיל את החשיבה, ללמוד כיצד פועל הגוף ומהי החשיבות של כל תנועה ושל כל תרגיל. גם לסבלנות לריכוז, לדיוק ישנה משמעות גדולה והמתעמלים לומדים לפתח בהצלחה רבה גם את המיומנויות החשובות האלה.

לאן הכי כדאי לכם ללכת לשיעור פילאטיס

פילאטיס הרצליה מציעה לכם דרך להישאר בכושר לשפר את הבריאות שלכם ולהישאר ליד הבית. ממליצים לכולם ללכת לשיעור ניסיון ולראות כיצד אתם מתחילים לשנות את אורח חייכם. כמובן ששיעור אחד לא ישנה הרבה אך זו התחלה טובה, ככל שתתמידו ותמשיכו להתאמן כך תרגישו את ההקלה על השרירים ובמקביל תראו איך הגוף שלכם משתנה והופך להיות מחוטב יותר ובריא יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top