יס פלנט- מתחם שכולו חוויות

יס פלנט

מתחם הבילויים יס פלנט הוא ללא ספק מן המתחמים המהנים והגדולים ביותר בארץ בנושאי בילוי ופנאי, ועם יס פלנט כל הבילוי הופך רק לכיף מהנה וגדול יותר.

מבצעים ביס פלנט

המבצע המשתלם של צפיה בסרט עם יס פלנט 1+1 הוא מבצע שאין להחמיץ אותו כיוון שצפייה בסרטים הופכת כמעט לחינמית. לא תרצו להחמיץ שום סרט שמעניין אתכם עם המבצע של יס פלנט 1+1 וגם כל חוויית הצפייה בסרט בבית קולנוע קטן מימדים פינה את מקומו להרגשה שחו"ל זה כאן. בזכות הטבה 1+1 ביס פלנט לא רק שתצפו בסרט האהוב עליכם על מסך ענק ובאולם מפואר וגדול ביותר, אלא תזכו להוזיל משמעותית את מחירי הכרטיסים ותתחילו רק לצפות ביותר וביותר סרטים.

בית קולנוע שכיף לראות בו סרט

אין מי שלא אוהב קולנוע, כולנו אוהבים להתמכר בהנאה לסרט טוב ולהיכנס ולצלול לתוך עולם דמיוני ומרתק של קולנוע איכותי, עלילתי, מצחיק או מותח. כל צפייה בסרטי במתחם יס פלנט היא באולם גדול ומרווח, מרשים ומיוחד, המסכים ענקיים ויוצרים חווית צפייה מעולם אחר. גם המושבים הם מרווחים וענקיים יותר ואין ספק שכך גם ההנאה הופכת לגדולה ולעצומה יותר. הבילוי ביס פלנט הוא בילוי ממכר לחלוטין. גם הקרנת כל סרט ביס פלנט היא באיכות הטכנולוגית המובילה והמתקדמת ביותר בעולם עם סטנדרטים של איכויות סרטים שלא נראו בעבר.

יס פלנט ומה שמסביב

המרכז המסחרי של יס פלנט עם מתחמי המזנון בקולנוע הם אטרקטיביים, גדולים ומעניינים יותר, מציעים מקום רב יותר לבילוי או לארוחות מכל סוג ובכל טעם. אתם מוזמנים בכל עת להגיע למתחמי יס פלנט הממוקמים בכל רחבי הארץ – החל מהמתחם בראשון לציון, בצפון בחיפה, באיילון ועד למתחם בירושלים ובבאר שבע בדרום, אין ספק כי תגלו בהנאה גדולה את חווית הבילוי במקום ועד כמה מיוחד, נעים ומרשים יותר לצפות כיום בסרטים ולגלות כמה אנחנו אוהבים את עולם הקולנוע עם כל הסרטים המוצגים באיכות כזו, עם המסכים האיכותיים הגדולים יותר וכן מהנה להמשיך ולבלות לאחר הצפייה בסרט גם במגוון הגדול ומגוון של כל המסעדות, בתי הקפה והחנויות השונות הנמצאות במקום.

בפעם הבאה שתחשבו איפה לבלות, לכו למתחם יס פלנט ותתחילו להנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top