כיצד לבחור ארונות במבצע?

בחירת ארון בגדים לחדר השינה היא לא משימה של מה בכך,

במיוחד לא כאשר עומדות לרשותכם רשתות שיווק רבות המציעות ארונות בגדים לכל צורך ולכל סגנון. חלקכם יחליטו לבחור ארון לפי צבעו, חלק בגלל גודלו, ואחרים דווקא בגלל המותג שלו. כך או כך, עניין המחיר משחק כאן תפקיד משמעותי וכולנו מחפשים כיום ארונות במבצע. אז כיצד הכי נכון לגשת לקראת בחירת ארון בגדים במבצע?

ארון בגדים, להבדיל מרהיטים אחרים בחדר השינה, הינו רהיט המשמש בראש ובראשונה לצורך אחסון. בשל כך, הקפידו בעת בחירת הארון, למדוד את מידות הארון ובפרט את אורכו. לפי המידות חשבו את נפח הארון המדויק וודאו כי הוא לא קטן יותר מארונכם הקיים ואף יותר מכך – וודאו כי הוא גדול לפחות ב-20% מהארון הקיים. הסיבה לכך שלא משנה מה גודל הארון הנוכחי שלכם ושתמיד תצטרכו ארון גדול יותר נעוצה בלוגיקה פשוטה שמרבית המחפשים לרכוש ארון חדש עושים זאת בגלל גודל שלא מתאים להם, או שחיקה ובלאי של הארון הקיים, שנגרמים לרוב בגלל עומס של משקל על הארון. ברשתות השונות הבינו כי אחסון זה שם המשחק, והן מציעות ארונות במבצע עם שטחי אחסון מרווחים ביותר.

עם כל הכבוד לצורך ולפונקציונליות, אל תזנחו את עניין היופי והמראה. הארון, כמו הפריטים שהוא יועד להכיל, צריך להיות מעוצב ואופנתי. הקפידו להתאים את מראה הארון לשאר הרהיטים ולסגנון הקיים בחדר. למראה כפרי בחרו ארון מעץ מלא או מכל חומר אחר שנראה טבעי, למראה מודרני בחרו ארון מתכתי בצבע מטאלי, ולמראה וינטג' בחרו ארון בסגנון של פעם בצבעי פסטל. כיום ניתן להשיג ארונות מכל סגנון שהוא, כאשר רבים מרשתות השיווק מציעות ארונות במבצע במגוון רחב של עיצובים.

לסיום, הסוגיה הכי מסובכת כאשר קונים רהיט היא כמובן סוגית המחיר. מצד אחד אתם רוצים רהיט טוב שיחזיק לשנים ארוכות ומצד שני אתם לא רוצים לקחת עליו משכנתא. ארונות במבצע הם לא דבר נדיר במחוזותינו וכיום ניתן לרכוש ארונות במחירים שווי כיס בלי להתפשר על האיכות שלהם. רק הקפידו לבדוק כי הארון הוא באמת איכותי וכי מחירו הנמוך נגרם בשל מבצע ולא בשל איכות חומר ירודה.

מקוים שהכתבה עזרה לכם להבין קצת יותר איך בחור ארונות נכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top